آژانس طراحی و برندینگ مسیران

طراحی و توسعه سایت و برند کسب‌وکار‌های اینترنتی

آژانس طراحی و برندینگ مسیران
یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آژانس طراحی و برندینگ مسیران

مسیران حاصل تفکر جمعی از برنامه‌نویسان، طراحان و مهندسین SEO است که در همین حوزه‌های مذکور فعالیت می‌کنند. ما در مسیران سعی می‌کنیم تا کسب‌وکارهایی را که هنوز وارد بازار دیجیتالی نشده‌اند و یا از حضور در آن بهره‌ای نبرده‌اند را راهنمایی و یاری کنیم. استفاده از تجربیات تیم massiran در تحقق این امر برگه برنده ما و شما خواهد بود. اما حوزه‌های فعالیت ما چیست؟

خدمات مسیران

از جمله خدمات اصلی مسیران می‌توان به طراحی سایت و طراحی هویت بصری (لوگو) اشاره کرد. تیم برنامه‌نویسی ما که مسلط به زبان‌های برنامه‌نویسی PHP، پایتون، جاوا اسکریپت، HTML، CSS و... هستند، می‌توانند هر نوع پروژه‌ای در هر سطحی را برایتان توسعه و پیاده‌سازی کنند. همچنین باید افزود که مهندسین SEO ما نیز با این برنامه‌نویسیان هماهنگ هستند و کدهای سایت توسعه داده شده توسط آن‌ها بررسی می‌شود تا هیچ‌گونه باگ سئویی سایت شما نداشته باشد و در موتورهای جست‌وجو از پوزیشن‌های خوبی برخوردار باشید.  اما حتی اگر بهترین سایت دنیا را داشته باشید؛ ولی برای بازاریابی و برندینگ خود هدفی نداشته باشید، تمامی کارهای انجام‌گرفته شده بی‌تأثیر خواهد بود. مانند اینکه تفنگی بدون گلوله داشته باشید. در حالت کلی می‌توان گفت هر بیزینسی که بازاریابی نداشته باشد عملاً بی‌نتیجه خواهد بود. ازاین‌رو ما در این راه نیز شما را تنها نخواهیم گذاشت و کارهایی مانند طراحی logo را برایتان می‌توانیم انجام دهیم. بیاید نگاهی دقیق‌تر به خدمات مسیران داشته باشیم.  

طراحی وب‌سایت

طراحی و توسعه site از جمله خدمات مسیران است که می‌توان به دسته‌های زیر آن را تقسیم‌بندی کرد:
  •  طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت املاکی
  • طراحی سایت بیمه
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت وبلاگی
  • طراحی سایت رزرو هتل
  • طراحی سایت وردپرسی
  • طراحی سایت اختصاصی
  • و...
تمامی مواردی که در بالا ذکر شد به همراه دیگر سایت‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که خاص خودشان است. برای مثال وبگاه فروشگاهی دارای آپشن‌هایی مانند اضافه‌کردن محصول، سبد خرید، پرداخت و... است. ازاین‌رو باید یک برنامه‌نویس سایت بتواند تمامی ویژگی‌های موردنیاز را پیاده‌سازی کند. همچنین Site شما باید سرعت بالایی نیز داشته باشد، سئو محور باشد، دارای طراحی متناسب با کسب‌وکارتان باشد و از UI و UX قدرتمندی برخوردار باشد. همه این موارد با مسیران محقق خواهد شد. ازاین‌رو می‌توانید برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.  https://massiran.com/web-design/ 

طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو را نیز مسیران قبول می‌کند. یعنی اگر برای کسب‌وکار خود هنوز هویت بصری ندارید جای نگرانی نیست. ما می‌توانیم آرم مناسب با بیزینس شما را در دسته بنده‌های زیر انجام دهیم:
  •  طراحی لوگو مونو گرام
  • طراحی لوگو تصویری
  • طراحی لوگو تایپوگرافی
  • طراحی لوگو ترکیبی (تصویری و تایپوگرافی)
در طراحی لوگو نیاز است تا اطلاعات کاملی از کسب‌وکار شما و مخاطبان هدفتان حاصل شود. این کار در دو مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول نیاز است تا شما یک فرم که توسط مسیران در اختیارتان قرار داده می‌شود را پر کنید تا ما داده‌های کامل و دقیق در مورد کسب‌وکارتان را بدانیم. در مرحله دوم تیم طراحی ما با بررسی حوزه کاره و مخاطبان هدف شما داده‌ها را تکمیل می‌کنند و با استفاده از همین دیتا شروع به طراحی اتودهای اولیه می‌کنند.  به طور متوسط ۳ اتود برای هر سفارش طراحی آرم انجام می‌شود و بعد از تأیید یکی از اتودها می‌توانید تا ۴۰ درصد تغییرات روی آن اعمال کنید. در نهایت هویت بصری شما بر اساس پالت رنگی‌تان رنگ‌آمیزی شده و در فرمت‌های مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که اگر پالت رنگی سازمانی نداشته باشید تیم طراحی ما برای شما نیز پالت رنگی انتخاب خواهند کرد.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.